Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

Pateikite el. skundą

LRTK pagal kompetenciją nagrinėja vartotojų skundus ir pranešimus dėl radijo ir televizijos programų transliuotojų, retransliuotojų, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjų, taip pat asmenų, vartotojams teikiančių ribotos prieigos sistemomis apsaugotų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis, paslaugų.

Prašymai, skundai ir pranešimai Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje (LRTK) nagrinėjami vadovaujantis Asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašu.

Asmenų aptarnavimo laikas:

  • Pirmadienį–ketvirtadienį nuo 8.00 iki 17.00 val.
  • Penktadienį nuo 8.00 iki 15.45 val. Pietų pertrauka nuo 12.00 iki 12.45 val.

Švenčių dienų išvakarėse darbo dienos trukmė trumpesnė viena valanda.

Prašymus, skundus ir pranešimus LRTK galima pateikti:

  • tiesiogiai LRTK (asmeniškai arba per savo atstovą, kuris turi pateikti atstovavimą liudijantį dokumentą);
  • paštu adresu Šeimyniškių g. 3A, 09312 Vilnius;
  • faksu (8 5) 264 7125;
  • elektroniniu paštu lrtk@rtk.lt;
  • užpildant šią elektroninę skundo formą:
  • 1. Informacija apie skundžiamą juridinį asmenį, radijo ar televizijos programą ir atskirą programą

  • 1.3. Konkreti atskira programa, dėl kurioje paskleistos informacijos teikiamas skundas / prašymas atlikti tyrimą:

  • Pridėkite dokumentus ir kitus įrodymus, patvirtinančius Jūsų išdėstytas aplinkybes
    Galimi failo tipai: jpg, png, gif, pdf, xls, xlsx.
    Pasirinkite failus (20)
  • Pastaba. Jeigu esate įgaliotas pateikti kito asmens skundą / prašymą atlikti tyrimą, pridėkite įstatymo nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimo kopiją.
  • Kopijuoti žodžius